درود پرنده کوچولوها! اومدم با پست جدیدی که خودم خیلی دوسش دارم!(به کاور گیر ندین عکس خوب ایرانی نداشتم🤓)فیلم هایی که تو این پست نام برده شده فقط بخشی و پخت و پز های سینمای ایرانن ، من فقط چند تارو مثال زدم که این روزا سر و صدا کرده بودن. امیدوارم خوشتون بیاد!
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فرصت؟
شهرزاد💫💫💫
عه کاور عشقمه 😝
پستت معرکه بود
گمجو پسر منه 😦
مرسیییی✨✨✨
میکا مال خودمه چیمیگی
عالیییی بودددددد💗💗💗🛐🛐
ولی تاسیان و خاتون🛐🛐🛐🛐🛐🛐
وایییی بازنده و در انتهای شب رو هنوز ندیدم تو لیستم هست
ببین
نبینیشون دوتا شاهکار از دست دادی. مخصوصا بازنده.
حتما میبینم
درباره ی الی ـ برادران لیلا ـ افعی و اس آخر که یکش فوق العاده بود ولی توی بعدیاش خراب شد در کل فوق العاده بود پستت
ممنونننن😭😭🎀
و البته شاهکار بزرگ...اجاره نشین ها
تا انگلیس علامت مثبت+++
همین الان داریم حدایی ناصر از سیمین و میزینیم
وای عالیهههه😭😭😭🤌
البته من نمیبینم تو اتاقمم-
ضرر میکنی قشقم🤓🙏
صداش هست کافیه
منی که فصل سوم شهرزاد رو بیشتر دوست داشتم:
از لحاظ فنی گفتم🤓🤝